Νέος διαγωνισμός Young Lions PR από το Cannes Lions International Festival of Creativity
24/2/2014 Διαγωνισμοί  
Νέος διαγωνισμός Young Lions PR από το Cannes Lions International Festival of Creativity

Ο ICCO υποστηρίζει τη διεξαγωγή διαγωνισμού, στο πλαίσιο του φετινού Cannes Lions Festival, για την ανάδειξη νέων ταλέντων στο χώρο του PR.

Ένα νέο διαγωνισμό Young Lions PR θα «τρέξει» τη φετινή χρονιά το Cannes Lions International Festival of Creativity, παρέχοντας στους νεαρούς επαγγελματίες των εταιρειών PR την ευκαιρία να τεστάρουν τις ικανότητές τους και να δείξουν το ταλέντο τους. Με την υποστήριξη του The International Communications Consultancy Organisation (ICCO), ο διαγωνισμός Young Lions PR θα βρει ομάδες δυο ανθρώπων, επαγγελματιών του PR, ηλικίας 28 ετών και κάτω, οι οποίοι έχουν προκύψει μέσω διαδικασίας προεπιλογής από τις χώρες τους, να διαγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο.

Όταν φτάσουν στις Κάννες, οι διαγωνιζόμενες ομάδες θα λάβουν ένα brief από ένα φιλανθρωπικό ή μη κυβερνητικό οργανισμό που θα ενεργεί σαν πελάτης. Σκοπός του διαγωνισμού διάρκειας 24 ωρών είναι να δείξουν πως το PR χρησιμοποιείται αποτελεσματικά για να συνδέσει κοινά με οργανισμούς, γύρω από ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που αφορά τον «πελάτη». Οι νικητές θα βραβευτούν με Gold, Silver και Bronze μετάλλια, που θα απονεμηθούν στη διάρκεια της τελετής απονομής των Creative Effectiveness, Promo & Activation, PR and Direct Lions Awards, στις 16 Ιουνίου.

«Καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις προσπάθειές μας για να παρέχουμε στα ανερχόμενα αστέρια μοναδικές ευκαιρίες μάθησης, ο διαγωνισμός Young Lions PR θα συμπληρώσει τις υπάρχουσες προσφορές μας» τόνισε μεταξύ άλλων ο Director of Talent and Training των Cannes Lions, Steve Latham.

Από την πλευρά του, ο President του ICCO, David Gallagher σημείωσε: «Ο ICCO επικεντρώνεται στο μέλλον της παγκόσμιας PR βιομηχανίας και βλέπουμε το Cannes Lions Festival σαν ένα μοναδικό παγκόσμιο stage για να παρουσιάσουμε την προοπτική και δημιουργικότητα του νεανικού μας ταλέντου» .

Πηγή: advertising.gr