Οι 12 ιδέες που διεκδικούν 65.000 δολάρια μέσω του ZeroFund
7/3/2013 Διακρίσεις   Εκδηλώσεις - Σεμινάρια - Προγράμματα  
Οι 12 ιδέες που διεκδικούν 65.000 δολάρια μέσω του ZeroFund

Ανακοινώθηκαν πριν λίγη ώρα οι 12 ελληνικές startups που επέλεξε η ομάδα του ZeroFund προκειμένου να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό με τελικό έπαθλο χρηματοδότηση εκκίνησης 65.000 δολαρίων και ένα τρίμηνο πρόγραμμα "επιτάχυνσης" από το MindTheBridge.

Αναλυτικά οι ιδέες που επελέχθησαν για να συμμετάσχουν ανάμεσα στις 153 συνολικά που υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής είναι οι:
- Brandadelic: Πρόκειται για μία ομάδα επαγγελματιών του μάρκετινγκ οι οποίοι στοχεύουν στη δημιουργία στρατηγικών, πρωτότυπων και καλαίσθητων ιδεών branding για startups σε ολόκληρη την Ευρώπη, μέσω μίας πλατφόρμας διαχείρισης που βοηθά τις ίδιες τις εταιρείες και την Brandadelic να κατανοήσουν τις ανάγκες και απαιτήσεις τους όσον αφορά στο brand τους.
- Fundanation: Μία μη κερδοσκοπική πλατφόρμα η οποία στοχεύει στο να βοηθήσει επιχειρηματίες να συγκεντρώσουν χρήματα για τις επιχειρματικές τους ιδέες μέσα από δωρεές και χρηματοδότηση πλήθους. Οι ιδέες που θα επιλέγονται να χρηματοδοτηθούν θα ψηφίζονται με βάση την προοπτική τους να ωφελήσουν τη χώρα στην οποία αφορούν, με στόχο να την βγάλουν από την οικονομική κρίση που πιθανώς αντιμετωπίζουν.
- Gluc: Μία μηχανή αναζήτησης που θα "τροφοδοτείται" αποκλειστικά από ανθρώπινες γνώμες και ψήφους. Κάθε χρήστης που θα πραγματοποιεί μία αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά ή θα κάνει μία ερώτηση στη μηχανή θα λαμβάνει μία λίστα από sites που έχουν προταθεί από άλλους χρήστες, ανάλογα με τις ψήφους που έχουν δώσει.
- LetsΜeet-Ιn: Μία ιδέα για μία web και mobile πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους χρήστες που πρόκειται να ταξιδέψουν σε ένα μέρος να αναζητούν άλλους ανθρώπους που ταξιδεύουν τις ίδιες μέρες στο ίδιο μέρος ώστε να σχηματίσουν groups και να ταξιδέψουν μαζί. Στόχος είναι οι συνταξιδιώτες να έλθουν σε επαφή με νέους ανθρώπους και να μοιρασθούν νέες εμπειρίες.
- N-ΕverAlone: Η ιδέα για μία εταιρεία η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες των social media να προσλαμβάνουν πραγματικούς ανθρώπους οι οποίοι θα παρουσιάζονται εικονικά ως το ταίρι τους. Κάθε χρήστης θα μπορεί να νοικιάζει για όσο χρόνο το επιθυμεί το νέο του ταίρι, το οποίο με τη σειρά του θα "ποστάρει" μηνύματα αγάπης στα κοινωνικά δίκτυα του χρήστη-πελάτη, ώστε αυτός να "εκδικηθεί" τους ή τις πρώην του, αλλά και να κάνει "επίδειξη" στους διαδικτυακούς και μη φίλους του.
- Missum: Η ιδέα για ένα προσωπικό, προσωποποιημένο περιοδικό το οποίο ψάχνει στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα του χρήστη για άρθρα και γνώμες πάνω σε ζητήματα που τον ενδιαφέρουν. Η εφαρμογή στοχεύει στο να βοηθάει το χρήστη να πλοηγείται στους τόνους πληροφοριών που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο, αποφεύγοντας τις λανθασμένες ή ψευδείς πληροφορίες και οργανώνοντας τα άρθρα που διαβάζει.
- MyPortofoli: Ένα online εμπορικό κέντρο όπου οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ανεβάζουν προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες. Οι πελάτες εκτός από το να επωφελούνται από τις προσφορές θα έχουν τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις ώστε να τις καταθέτουν τις απόψεις τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν.
- Periploos: Πρόκειται για την startup που έχει δημιουργήσει ήδη ένα "buzz" μέχρι τώρα, καθώς συμμετείχε και στο πρόσφατο event του 123P για ελληνικές τουριστικές startups. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να αναζητήσουν ταξιδιωτικές προτάσεις με μόνα κριτήρια το budget τους και τις ημερομηνίες που ταξιδεύουν.
- Pinapps: Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία έχει ήδη παρουσία σε λογισμικό Android και Windows Phones και μέσα από την οποία βοηθάει τους χρήστες της να ανακαλύψουν καινούριες ελληνικές εφαρμογές που μπορεί να τους ενδιαφέρουν και να τις μοιρασθούν με τους φίλους τους.
- Pinobo: Μία ακόμη ιδέα που έχει γίνει ήδη "γνωστή", καθώς κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον πρώτο γύρο του διαγωνισμού Windows Startup Challenge, ενώ συμμετείχε και στο πρόσφατο Startup Weekend Athens 2013. Πρόκειται για έναν ψηφιακό πίνακα, στον οποίο ο χρήστης μπορεί να "καρφιτσώσει" βίντεο, φωτογραφίες, σημειώσεις κά. και να τα μοιρασθεί με τους φίλους του.
- Pollfish: Μία πλατφόρμα δημιουργίας και διανομής ερευνών σε mobile apps, οι οποίες επιτρέπουν στους developers που τις χρησιμοποιούν να έχουν γρήγορη πρόσβαση στα αποτελέσματα και να έχουν την ευκαιρία να αποκομίσουν χρήματα.
- WeatherΧΜ: Πρόκειται για την ιδέα μίας εφαρμογής που συλλέγει τις προβλέψεις καιρού από δάφορα μετεωρολογικά sites και τις συγκρίνει με τις πραγματικές καιρικές συνθήκες ώστε να ενημερώνει τους χρήστες της ποια από τις πηγές πληροφόρησης μπορούν να εμπιστευθούν για τη συγκεκριμένη περιοχή που ενδιαφέρονται.

Μετά την ανακοίνωση των 12 startups που συμμετέχουν στη δεύτερη φάση του Zero Fund, μέχρι τις 18 Μαρτίου όσοι επιθυμούν να στηρίξουν κάποια από τις παραπάνω ιδέες θα πρέπει να μπουν στα σχετικά λινκς των startups και να δηλώσουν εικονικά το ποσό που προτίθενται να καταθέσουν για τη χρηματοδότηση των ομάδων.

Όπως εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο EMEAgr ο Γιάννης Βλαχογιάννης , manager του Zero Fund, στη συνέχεια η δηλωθείσα αυτή χρηματοδότηση θα πρέπει να γίνει πραγματικότητα, με τα ποσά να κατευθύνονται στους συνεργατικούς χώρους που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα για τη φιλοξενία των ομάδων, οι οποίες θα έχουν ένα μήνα στη διάθεσή τους για να κατασκευάσουν ένα ελάχιστο βιώσιμο προϊόν.

Πηγή:emea.gr