16ο Συνέδριο InfoCom World 2014 με τίτλο «Techonomy: Time for Synergies!»
1/9/2014 Εκδηλώσεις - Σεμινάρια - Προγράμματα  
16ο Συνέδριο InfoCom World 2014 με τίτλο «Techonomy: Time for Synergies!»

Καιρός για InfoCom, καιρός για Συνέργειες!

Με τον τίτλο «Techonomy: Time for Synergies!» θα διεξαχθεί στις 21 Οκτωβρίου 2014, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, το 16ο Συνέδριο InfoCom World 2014 (www.info-com.gr, κάνε την εγγραφή σου εδώ).

Το φετινό συνέδριο υλοποιείται σε μία περίοδο κατά την οποία δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις τεχνολογικές, στρατηγικές και επιχειρηματικές συνέργειες, οι οποίες αποτελούν, πλέον, βασικό μοχλό της ανάπτυξης και σηματοδοτούν την επόμενη μέρα της αγοράς.

Το InfoCom World αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση σχετικά με ψηφιακές τεχνολογίες στη ΝΑ Ευρώπη, προσελκύοντας περισσότερους από 3.500 συνέδρους. Καταγράφει και αποτυπώνει με επιτυχία, επί πολλά χρόνια, την πορεία αλλά και τη σύγκλιση στις αγορές Τεχνολογίας, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών & Media.

Σύνεδροι και ομιλητές, θα συμμετάσχουν σε έναν διαδραστικό διάλογο για το μέλλον των συγκεκριμένων αγορών, με κοινό παρονομαστή την «τεχνο-οικονομία», η οποία ουσιαστικά επιβάλλει συνέργειες σε όλους τους τομείς. Ποιες όμως είναι αυτές; Ποιες οι win-win προσεγγίσεις, οι ευκαιρίες αλλά και τα προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν; Πως μπορούν να «συνεργαστούν» αποτελεσματικά, διαφορετικοί άνθρωποι, εταιρείες, κουλτούρες και τεχνολογίες;

Performers & Transformers

Στην ενότητα αυτή, θα ανακαλύψουμε την αλληλεπίδραση των δύο μεγάλων ομάδων που ορίζουν την αγορά και εναλλάσσονται στους ρόλους τους.

Τους Performers που γνωρίζουν καλά πώς να φέρουν τις τεχνολογίες στο επίπεδο του καταναλωτή, δημιουργώντας το μέγιστο δυνατό βαθμό αποδοχής και τους Transformers, που τις εξελίσσουν και τις μεταλλάσουν σε νέες εφαρμογές, ενσωματώνοντας υπάρχοντα ή νέα τεχνολογικά στοιχεία.

Enterprise Solutions and Business Revolution

Οι Τηλεπικοινωνίες και η Πληροφορική, είναι πλέον οι θεμέλιοι λίθοι όλων των επιχειρήσεων, από την επιχειρησιακή τους λειτουργία, την παραγωγική διαδικασία και τη διαχείριση πόρων, ως την προώθηση και τη διάθεση των προϊόντων.

Οι πάροχοι επιχειρηματικών λύσεων, θα είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της ενότητας, αναδεικνύοντας τις τάσεις στο CRM, το ERP, το Enterprise Mobility και στα εργαλεία επικοινωνίας που πλέον φιλοξενούνται στο cloud.

Digital Reality: Mind the Gap!

Παρά την ενθουσιώδη υποδοχή και υιοθέτηση των τεχνολογιών ΤΠΕ σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, εξακολουθεί να παρατηρείται μία αναντιστοιχία μεταξύ της πραγματικής οικονομίας και της παραγόμενης προστιθέμενης αξίας.

Οι νέες επιχειρήσεις επιβαρύνονται με δυσανάλογες υποχρεώσεις, λόγω της δυσκολίας ανεύρεσης χρηματοδότησης, ή απλά λόγω του ανώριμου, ακόμα, επιχειρηματικού περιβάλλοντος της χώρας. Σ’ αυτή την ενότητα θα μελετήσουμε σε βάθος την ψηφιακή πραγματικότητα και θα αναζητήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές που οδηγούν στην επιτυχία.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

OmniTV: TV and Internet. Lights, Camera, Interaction!

Ποιο είναι το μέλλον της τηλεόρασης; Ποια είναι τα προβλήματα και οι προσκλήσεις; Υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες; Που συναντιέται η ψηφιακή TV με το Internet; Τι θα προκύψει από αυτή τη συνάντηση; Τι σημαίνουν όλα αυτά για τη διαφήμιση;

Change Makers: Innovation is the Key

Στο Startup & Innovation Summit η Ελλάδα της έμπνευσης και της Δημιουργικής Επιχειρηματικότητας, προσπαθεί, καινοτομεί, αγωνίζεται και αναζητά τις λύσεις, τη δικτύωση και τη χρηματοδότηση για να κάνει τα τεχνολογικά της όνειρα πραγματικότητα.

The Mobile, Cloud and Social Company

Ποια είναι τα «εργαλεία» επιβίωσης και ποια τα accelerators για τις Ελληνικές επιχειρήσεις; Τι δυνατότητες προσφέρουν; Πως τα χρησιμοποιούμε; Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές, τα case studies και οι συνταγές της επιτυχίας;