Πρώτη στην Ελλάδα η ομάδα του MSc in Marketing του ALBA στο Google Online Marketing Challenge 2014
25/11/2014 Διακρίσεις   Marketing - Digital Marketing  
Πρώτη στην Ελλάδα η ομάδα του MSc in Marketing του ALBA στο Google Online Marketing Challenge 2014

Πρώτη, ανάμεσα σε 68 ελληνικές ομάδες βγήκε η ομάδα φοιτητών του προγράμματος MSc in Marketing του ALBA Graduate Business School, στον διαγωνισμό Google Online Marketing Challenge 2014.

Η ομάδα, που σε παγκόσμια κατάταξη βρέθηκε στην 199η θέση , από 2542 ομάδες σε όλο τον κόσμο (top 8%) απαρτίζεται από τους Πέγκυ Σκουλίδα, Μαρία Παναγιώτου, Σταύρια Καντούνα και Μάνο Κιουρκατιώτη.

Το Google Online Marketing Challenge είναι μια εξαιρετική εμπειρία μάθησης για τους φοιτητές, καθώς τους δίνει την δυνατότητα να συνεργαστούν με ένα πραγματικό πελάτη και να αναπτύξουν εφαρμοσμένη γνώση και δεξιότητες στην ψηφιακή διαφήμιση.

Πελάτης της 1ης σε κατάταξη ελληνικής συμμετοχής, ήταν οι Εκδόσεις Τουλίπα (την διανομή των βιβλίων των οποίων σε Ελλάδα και Κύπρο έχουν αναλάβει οι Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ) και στόχος η ενίσχυση awareness για συγκεκριμένους τίτλους βιβλίων των εκδόσεων αλλά και για τον ιστότοπο του εκδοτικού οίκου, www.ekdoseistoulipa.gr. Το project ήταν ιδιαίτερο αλλά και απαιτητικό και οι φοιτητές το προσέγγισαν με μεγάλη φαντασία και δημιουργικότητα. Τα τελικά ποσοτικά αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά ενώ επιπλέον η προσπάθεια στέφθηκε με απροσδόκητη επιτυχία και σε επιμέρους ποιοτικά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τα μέλη της ομάδας: «Κάναμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλά, δηλαδή να σκεφτόμαστε ρηξικέλευθα, να λειτουργούμε ως ομάδα και να αντιμετωπίζουμε το κάθε project ως business unusual!».

Τα στελέχη των Εκδόσεων Τουλίπα, αλλά και των Εκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ, δεν έκρυψαν την ικανοποίησή τους για την δουλειά που έγινε από την ομάδα των φοιτητών για λογαριασμό τους και υποδέχθηκαν με μεγάλη υπερηφάνεια τα νέα για τη διάκριση που έλαβε η ομάδα του ALBA, ενώ συνεχάρησαν όλους τους εμπλεκομένους φοιτητές.

Οι φοιτητές του ALBA λαμβάνουν μέρος στο Google Online Marketing Challenge εδώ και αρκετά χρόνια. Πιο συγκεκριμένα , ο καθηγητής του ALBA Νίκος Μυλωνόπουλος υιοθέτησε το GOMC ως υποχρεωτικό στοιχείο του μαθήματος eBusiness του The ALBA MBA, από το πρώτο έτος που η Google ξεκίνησε αυτό το μαθητικό διαγωνισμό (2009), ενώ από το 2013 o ακαδημαϊκός διευθυντής του MSc in Marketing, Χρήστος Κορίτος το υιοθέτησε ως υποχρεωτικό στοιχείο του προγράμματος.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των ετών οι φοιτητές παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις και βρίσκονται πάντα σε κορυφαία κατάταξη ανάμεσα στο 5-10% παγκόσμια και αναμεσά στις πρώτες θέσεις στην Ελλάδα. Στον φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 11 ομάδες από το ΜΒΑ και το MSc in Marketing του ALBA (σε σύνολο 68 ελληνικών ομάδων) Την ομάδα «προπόνησε» η Socialab, η οποία προσφέρει το μάθημα Digital Marketing Applications in 2015, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ALBA MSc in Marketing.