Σεμινάριο "Better Business Writing for Administrative Support"
18/1/2015 Εκδηλώσεις - Σεμινάρια - Προγράμματα  
Σεμινάριο "Better Business Writing for Administrative Support"

Πόσο χρόνο σας παίρνει να συντάξετε ένα επαγγελματικό e-mail ή μια επιστολή στα Αγγλικά;

Είναι βέβαιο ότι το γράμμα σας προς τον ξένο πελάτη έχει το ύφος που επιθυμείτε; Σας έχει τύχει να μην λαμβάνετε απάντηση στο μήνυμα σας; Σημαντικά επαγγελματικά ζητήματα μπορούν να κριθούν από μικρές λεπτομέρειες της γραπτής επικοινωνίας. Δείτε τα ακόλουθα παραδείγματα:

  • Γράφουμε «Looking forward to seeing you» ή «I look forward to seeing you";
  • Όταν γράψουμε 2.6.15 τι ημερομηνία καταλαβαίνει ο Άγγλος συνεργάτης και τι ο Αμερικανός;
  • Όταν λάβουμε μία επιστολή στην οποία σημειώνεται «p.p. Mr. Jones» τι σημαίνει;
  • Στο θέμα του e-mail γράφουμε «INFORMATION REQUEST» ή « Information request»;
  • Τι από τα δύο είναι σωστό: "text». ή "text.";


Βρείτε όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά και άλλα ακόμα που αφορούν στην δομή, το ύφος και το λεξιλόγιο της επίσημης και ανεπίσημης γραπτής επαγγελματικής επικοινωνίας στο σεμινάριο Better Business Writing for Administrative Support, που διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 23 Ιανουαρίου 2015.

Στη διάρκεια των 8 ωρών του σεμιναρίου θα εξασκηθείτε σε αυθεντικά επιχειρησιακά κείμενα (memos, επιστολές, e-mails), και θα λύσετε κάθε απορία σας με την βοήθεια του εισηγητή, ενώ θα μπορείτε να ανατρέχετε στο υλικό του σεμιναρίου κάθε φορά που το χρειάζεστε στην δουλειά σας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2103680006 και 2103680056, ή να στείλουν μήνυμα στη διεύθυνση: training@hau.gr.