Θέσεις εργασίας στην εταιρεία Leroy Merlin
29/1/2015 Ευκαιρίες Εργασίας  
Θέσεις εργασίας στην εταιρεία Leroy Merlin
1) Marketing Assistant

Ο ρόλος:

  • Υποστηρίζετε το τμήμα Επικοινωνίας και Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) για Ελλάδα και Κύπρο και συμβάλετε στην ανάπτυξη της στρατηγικής βάσει των προδιαγραφών της εταιρίας 
  • Διαχειρίζεστε τη διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικών φυλλαδίων και ενεργειών επικοινωνίας 
  • Διαχειρίζεστε τη διαδικασία ερευνών αγοράς μέσα στα καταστήματα 
  • Συνεργάζεστε με εξωτερικές εταιρίες τόσο για τον σχεδιασμό, την εκτύπωση και τη διανομή των φυλλαδίων όσο και για την εκπόνηση των ερευνών 
  • Επεξεργάζεστε και αναλύεται δεδομένα πληροφοριών από τις έρευνες και από τις βάσεις πελατών 
  • Δημιουργείτε μηνιαίες αναφορές και περιλήψεις αποτελεσμάτων με σκοπό την ερμηνεία αυτών 
  • Συγκεντρώνετε τις πληροφορίες για τα προϊόντα , τις έρευνες και τους πελάτες από εταιρικά συστήματα back office 
  • Διατηρείτε τη βάση δεδομένων πελατών σε υψηλό επίπεδο και εξασφαλίζετε την ορθή αποστολή καμπάνιας μέσω email & sms στο κατάλληλο κοινό 
  • Παρακολουθείτε και τηρείτε αρχείο για όλες τις δραστηριότητες επικοινωνίας, CRM και της αγοράς DIY 
  • Διαχειρίζεστε τα τιμολόγια που αφορούν ενέργειες επικοινωνίας και CRM . 
Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;

Το προφίλ:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/TEI με κατεύθυνση Marketing 
  • Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση 
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών 
  • Γνώση Γαλλικών (επιθυμητή) 
  • Άριστη Η/Υ(excel και powerpoint) 
  • Γνώση στατιστικών αναλύσεων και προγράμματος SPSS 
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και άριστες αναλυτικές ικανότητες 
  • Εμπειρία στη δημιουργία φυλλαδίων και στην επεξεργασία δεδομένων 
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις 
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων 
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη 
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης 


Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO που έχει 73.000 συνεργάτες και 850 καταστήματα σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο 1ος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Στην Ελλάδα, με σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, αναζητάμε πάντα συνεργάτες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές θέσεις ενός πολυεθνικού δυναμικού περιβάλλοντος.

Κάντε το επόμενο βήμα και ελάτε στην ομάδα μας!


2) Supply Chain Assistant 

  • Διασφαλίζετε ότι όλες οι μετακινήσεις των προϊόντων από τους προμηθευτές προς τα καταστήματα είναι σύμφωνα με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις της εταιρείας
  • Καταγράφετε και αναλύετε όλα τα έγγραφα: τιμολόγια, λογαριασμούς και άλλα έγγραφα προμηθειών. 
  • Γνωρίζετε την εγκυρότητα των εγγράφων διακίνησης. 
  • Διαχειρίζεστε παράπονα και προβλήματα προμηθευτών/ πελατών όπου χρειάζεται 
  • Διασφαλίζετε ότι όλες οι παραδόσεις παραγγελιών αποστέλλονται σε εύθετο χρόνο και αναφέρετε τυχόν απόκλιση από το συμφωνημένο χρόνο παράδοσης. 
  • Διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα φθάνουν στον σωστό προορισμό. 
  • Παρακολουθείτε τα επίπεδα αποθεμάτων και ενημερώνετε τα καταστήματα. 
  • Διασφαλίζετε τη συμμόρφωση μεταξύ των προτύπων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των κανονισμών 
  • Καθιερώνετε και διατηρείτε σχέσεις συνεργασίας με τους προμηθευτές / πελάτες και το προσωπικό της εφοδιαστικής αλυσίδας στα καταστήματά μας. 
  • Γνωρίζετε τις λειτουργίες διαχείρισης της αποθήκης και ιδιαίτερα της κατ ’οίκον διανομής. 
  • Συμμετέχετε μαζί με τον supply chain manager στον σχεδιασμό και την οργάνωση της διανομής των προϊόντων λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες κόστους και service. 

Είστε άνθρωπος με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;

Το προφίλ:

  • Πτυχίο ΑΕΙ σε Logistics, Supply Chain Management 
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supply Chain Assistant 
  • Άριστη γνώση Αγγλικών 
  • Γνώση γαλλικών θα εκτιμηθεί 
  • Άριστη γνώση ΗΥ (excel, ppt) 
  • Ικανότητα επικοινωνίας & οργάνωσης 
  • Ομαδικό πνεύμα, άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις, υπευθυνότητα, αυτονομία, εργατικότητα, πελατοκεντρικό πνεύμα, γνώση των υπηρεσιών διανομής e-commerce


Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO που έχει 73.000 συνεργάτες και 850 καταστήματα σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο 1ος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Στην Ελλάδα, με σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, αναζητάμε πάντα συνεργάτες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές θέσεις ενός πολυεθνικού δυναμικού περιβάλλοντος.

Κάντε το επόμενο βήμα και ελάτε στην ομάδα μας!


Για αποστολή βιογραφικού και για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα leroymerlinforms.applymycv.gr