Social Media World 2013
31/5/2013 Εκδηλώσεις - Σεμινάρια - Προγράμματα  
Social Media World 2013

Social makes the Business go round!

Τα Social Media έχουν πλέον εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, τείνουν μάλιστα να αποτελέσουν το κύριο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας για μεγάλες ομάδες πληθυσμού, έχοντας εκτοπίσει ακόμα και αυτή -τη μέχρι τώρα παντοδύναμη- φωνητική επικοινωνία.

Κι αν παλιά λέγαμε χαριτολογώντας «ή είσαι στα Social Media ή δεν υπάρχεις», τώρα πια το εννοούμε! Γιατί κανόνας για κάθε επιχείρηση και για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα, είναι να έχει παρουσία εκεί που συχνάζουν οι υποψήφιοι πελάτες της.

Έτσι, ένα-ένα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν τη δυνατότητα εταιρικής παρουσίας και εταιρικής προβολής, την ίδια ώρα που όλο και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στο να χτίσουν την εικόνα τους στο facebook, το Linkedin, το Pinterest, το YouTube, το Google+, το Twitter…

Με δεδομένο ότι τα social media διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό εκτός από την on line και την off line εικόνα των brands, δημιουργείται ένα νέο πεδίο marketing, όπου ο πρώτος ρόλος ανήκει δικαιωματικά στους ίδιους τους καταναλωτές και το προφίλ που διαμορφώνουν online και μοιράζονται με φίλους και γνωστούς.

Α little less conversation, a little more action!

To παραδοσιακό word-of-mouth, η διάδοση μιας φήμης από στόμα σε στόμα, μεταβάλλεται με ταχείς ρυθμούς σε world-of-net, έναν κόσμο συνδεδεμένο που προτείνει brands και δημιουργεί τάσεις, δοκιμάζει και λέει τη γνώμη του για προϊόντα και επηρεάζει τη διαδικτυακή του παρέα θετικά ή αρνητικά, προβάλλει ανοικτά τις ανάγκες του και είναι πρεσβευτής της αγαπημένης του εταιρείας, διαμαρτύρεται ανοικτά για το κακό customer service και την παραπλανητική διαφήμιση, την ίδια ώρα που επιβραβεύει την έξυπνη καμπάνια και τον καλό συνεργάτη.

Στο νέο αυτό πεδίο που δημιουργείται, ρόλο δεν έχουν μόνο το κείμενο και η εικόνα, παραδοσιακά εργαλεία ούτως ή άλλως του marketing και της επικοινωνίας, αλλά και άλλα τεχνολογικά μέσα που έχουν εισβάλλει πλέον δυναμικά και διαμορφώνουν νέες δυνατότητες για εταιρείες και οργανισμούς που αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν από το «θόρυβο» που προκαλεί ο, πυκνός και έντονος πλέον, ανταγωνισμός.

Εμπνευσμένες καμπάνιες, διαδραστικός διάλογος, προσφορές, επικοινωνία, πατάνε πλέον πάνω σε apps, tabs, microsites κ.λπ. και έρχονται να κερδίσουν την καρδιά του καταναλωτή, να διεκδικήσουν μερίδιο από τις αγορές του, να κάνουν το brand ευρύτερα και ισχυρότερα αναγνωρίσιμο, όχι απλά στην οθόνη του desktop, αλλά και στο laptop, το tablet, το smartphone. Ακόμα και το «παραδοσιακό» ηλεκτρονικό εμπόριο σταδιακά μετατρέπεται σε social commerce, market is where the people are, η αγορά είναι εκεί που είναι οι πελάτες.

Νέες τάσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη; Επένδυση στο social readiness των εταιρειών, δημιουργία social intranets, σταδιακή εκπαίδευση και ανάδειξη των εργαζομένων των εταιρειών σε brand ambassadors, Β2Β social media marketing και άλλα πολλά. Και βέβαια, big data, επόμενος στόχος τώρα για τις επιχειρήσεις είναι η διαχείριση και ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που προκύπτουν από τη δραστηριότητά του στα social media, ώστε να παράγουν όχι μόνο πολιτικές μάρκετινγκ και ευκαιρίες πωλήσεων αλλά και στρατηγική σκέψη και κατεύθυνση για τις επιχειρήσεις.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν marketing υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: Βιομηχανία, Μεταποίηση, Eμπόριο, Τουρισμός, Φιλοξενία, Μεταφορές, Υπηρεσίες, Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.

Στις εργασίες του θα συμμετάσχουν ανώτερα και ανώτατα εταιρικά στελέχη, υπεύθυνοι τμημάτων εταιρειών, επαγγελματίες αλλά και φοιτητές με επαγγελματική ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, e-Commerce, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising.

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο www.socialmediaworld.gr