Ανοιχτές θέσεις στα καταστήματα Starbucks
26/10/2015 Ευκαιρίες Εργασίας  
Ανοιχτές θέσεις στα καταστήματα Starbucks

 

1) Store Manager (SM-ATH)

Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες του Store Manager περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:

  • Λειτουργεί με τη λογική «ο πελάτης έχει προτεραιότητα» και εκπαιδεύει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να παρέχεται στους πελάτες εξαιρετική εξυπηρέτηση.
  • Αναπτύσσει σχέσεις με την τοπική κοινωνία και συμμετέχει στις τοπικές εκδηλώσεις.
  • Οργανώνει, αναγνωρίζει, επικοινωνεί και αναθέτει εργασίες στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή ροή της λειτουργίας.
  • Χειρίζεται με αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια τα θέματα που προκύπτουν και διασφαλίζει ότι ακολουθούνται οι εταιρικές αρχές και φιλοσοφία.
  • Εφαρμόζει τα εταιρικά προγράμματα και αναπτύσσει στρατηγικά πλάνα προς επίτευξή τους. Εμπνέει και εμπλέκει τους partners του στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος.
  • Αναλύει οικονομικές αναφορές και στοιχεία σε καθημερινή και μηνιαία βάση και προσαρμόζει ανάλογα τους τρόπους επίτευξης της κερδοφορίας του καταστήματος.
  • Παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση. Ελέγχει και επαναπροσδιορίζει την υιοθέτηση λύσεων και εφαρμογών με στόχο την ομαλή λειτουργία και επιτυχημένη πορελια του καταστήματος. Μετράει και αξιολογεί τα αποτελέσματα.
  • Ελέγχει και επιβλέπει τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό, αναλύει κόστη, προβλέπει και διεξάγει συνεντεύξεις για πρόσληψη ατόμων στο κατάστημά του.
  • Δημιουργεί πλάνα εξέλιξης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας του. Παρέχει feedback.
  • Επιβραβεύει και αναγνωρίζει τα μέλη της ομάδας του.
  • Επιβεβαιώνει ότι οι partners του τηρούν τους υγειονομικούς κανόνες και κανονισμούς ασφαλείας.
  • Αναπτύσσει αρμονικές σχέσεις με τους partners του ανταποκρινόμενος στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός.
  • Εφαρμόζει τα Star Skills και ενεργεί ως Role Model για την ομάδα του.

 

Προϋπηρεσία

  • 4 έτη αντίστοιχης προϋπηρεσίας, 3 εκ των οποίων σε θέση ευθύνης ομάδας
  • 2 έτη εμπειρίας σε ανάλυση οικονομικών αναφορών και στοιχείων
  • Πτυχίο στα οικονομικά, τουριστικά ή σε συναφές αντικείμενο θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Επιθυμητή η γνώση Automated Labor Scheduling, Monthly Status Report, Quarterly Business Review, Cash Management και Inventory Management.

 

Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Ικανότητα χειρισμού και διοίκησης ομάδας
  • Δυνατότητες επίβλεψης εργασίας ομάδας
  • Γνώσεις σε πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών
  • Γνώσεις λειτουργίας καταστήματος λιανικής. Αποτελεσματική εφαρμογή τους.
  • Άριστες επικοινωνιακές και ηγετικές δεξιότητες.
  • Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
  • Οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και εξεύρεση άμεσων λύσεων.
  • Δεξιότητες χειρισμού πολλαπλών καταστάσεων ταυτόχρονα.
  • Δεξιότητα προσαρμογής σε γρήγορα αναπτυσσόμενο περιβάλλον.
  • Πελατοκεντρική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
  • Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα και να προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις.
  • Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners.
  • Ικανότητα να χειρίζεται αποτελεσματικά εμπιστευτικές πληροφορίες.

 

2) Shift Supervisor (SSV-ATH)

Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες του Shift Supervisor περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:

  • Καλωσορίζει και κτίζει σχέσεις με κάθε πελάτη
  • Δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες με το να παρέχει ο ίδιος και τα άτομα υπό την ευθύνη του εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες υιοθετώντας την άποψη “ο πελάτης έχει προτεραιότητα”
  • Διατηρεί καθαρό και άνετο το χώρο του καταστήματος. Κανονίζει και συμμετέχει στις καθαριότητες του καταστήματος
  • Ακολουθεί και διασφαλίζει ότι τηρούνται πιστά οι λειτουργικές διαδικασίες και οι κανονισμοί ασφαλείας, αναπλήρωσης και αποθήκευσης των προϊόντων
  • Εφαρμόζει την πολιτική ανοίγματος και κλεισίματος των ταμείων
  • Σχεδιάζει και διεξάγει δειγματισμό προϊόντων
  • Συνεισφέρει ενεργά στην κερδοφορία του καταστήματος
  • Συμβάλλει στη δημιουργία θετικού εργασιακού περιβάλλοντος επιλύνοντας οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί ή κατευνάζοντας τις ανησυχίες των baristas
  • Επιβεβαιώνει ότι τηρούνται τα ωράρια και οι χρόνοι ανάπαυσης του κάθε partner
  • Παρέχει ένα ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον παρέχοντας ανατροφοδότηση στα μέλη της ομάδας του και προσπαθώντας να βελτιώσει τις γνώσεις τους και την απόδοσή τους
  • Εκπαιδεύει τα νέα μέλη της ομάδας
  • Επιβραβεύει και αναγνωρίζει την προσπάθεια και το αποτέλεσμα της εργασίας των baristas
  • Ενημερώνει τον Διευθυντή του καταστήματος για την βάρδια του
  • Εφαρμόζει τα Star Skills και ενεργεί ως Role Model για την ομάδα του
  • Ενεργεί με ήθος και ειλικρίνεια
  • Είναι συνεπής στο πρόγραμμα εργασίας του

 

Προϋπηρεσία

  • 1 έτος προϋπηρεσίας στο χώρο της εξυπηρέτησης του πελάτη ή σε συναφή με το αντικείμενο χώρους (εστιατόρια, μπαρ κλπ)

 

Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Γνώσεις λειτουργίας καταστήματος λιανικής
  • Δυνατότητα παρουσίασης ιδεών (προφορικά)
  • Ικανότητα να διαχειρίζεται και να κατευθύνει τα μέλη μιας ομάδας
  • Ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να ακολουθεί γραπτές και προφορικές οδηγίες
  • Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
  • Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα και να προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις
  • Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners
  • Ομαδικό Πνεύμα

 

3) Barista (B-ATH)

Αρμοδιότητες

Οι αρμοδιότητες του barista συμπεριλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:

  • Καλωσορίζει και κτίζει σχέσεις με κάθε πελάτη.
  • Δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες με το να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες υιοθετώντας την άποψη «ο πελάτης έχει προτεραιότητα».
  • Παρέχει ποιοτικά ροφήματα και συνοδευτικά (γλυκά, σαλάτες, σάντουιτς)
  • Διατηρεί καθαρό και άνετο το χώρο του καταστήματος. Συμμετέχει στις καθαριότητες του καταστήματος.
  • Ακολουθεί τις λειτουργικές διαδικασίες και κανονισμούς ασφαλείας, αναπλήρωσης και αποθήκευσης των προϊόντων.
  • Συμμετέχει στο δειγματισμό των προϊόντων
  • Συνεισφέρει στην κερδοφορία του καταστήματος
  • Συμβάλλει στη δημιουργία θετικού εργασιακού περιβάλλοντος
  • Διατηρεί την ευθύνη εκπαίδευσης και εμπλουτισμού των γνώσεων του barista προτρέποντάς τον να συμμετέχει στα εκπαιδευτικά σεμινάρια της εταιρείας.
  • Εφαρμόζει τα Star Skills
  • Προωθεί τις αξίες και τη Δήλωση Αποστολής της Starbucks
  • Ενεργεί με ήθος και ειλικρίνεια
  • Είναι συνεπής στο πρόγραμμα εργασίας του (ωράρια, διαλείμματα κλπ).

 

Προϋπηρεσία

  • Δεν απαιτείται προηγούμενη σχετική εμπειρία

 

Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
  • Ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να ακολουθεί γραπτές και προφορικές οδηγίες
  • Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα
  • Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners
  • Ομαδικό πνεύμα

 

Στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα στο jobs@starbucks.com.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης που σας ενδιαφέρει να απασχοληθείτε.