Πώς να εμψυχώνετε τους εξωτερικούς σας συνεργάτες καθημερινά
10/11/2015 Συμβουλές καριέρας - Σταδιοδρομία   Επιχειρηματικότητα  
Πώς να εμψυχώνετε τους εξωτερικούς σας συνεργάτες καθημερινά

Η τεχνολογία έχει καταφέρει να «γκρεμίσει» τα γραφεία, αφού οι εργαζόμενοι πλέον μπορούν να συνδέονται στο διαδίκτυο και να κάνουν κανονικά τη δουλειά χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία.

«Μάτια που δε βλέπονται, γρήγορα λησμονιούνται», όμως, λέει το ρητό και σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να ισχύει.

Οι εξωτερικοί συνεργάτες που δεν «τιμούν» με την καθημερινή τους παρουσία το γραφείο, μπορεί συχνά να «αποκλειστούν» από την εσωτερική ομάδα.

Τις περισσότερες φορές δε γίνεται επίτηδες, είναι λογικό όταν δεν βλέπεις κάποιον καθημερινά να ξεχνάς να τον ενημερώνεις για καθημερινά ζητήματα. Αυτό, όμως, μπορεί να κάνει την εξωτερική ομάδα να νιώσει αποκομμένη και πως δεν έχει την ίδια αξία.

Δείτε πώς μπορείτε να συμπεριφέρεστε στους εξωτερικούς συνεργάτες ισότιμα.

Κάντε εύκολη την επικοινωνία

Από τη στιγμή που έχετε αποφασίσει πως θα έχετε εξωτερικά άτομα στην ομάδα σας, πρέπει να βεβαιωθείτε πως έχετε όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να γίνεται η επικοινωνία σας πιο εύκολη. HipChat, Skype, GTalk και άλλα θα κάνουν την επικοινωνία σας άμεση και πιο εύκολη, περιορίζοντας τα email.
Δεν αρκεί απλά να έχετε αυτά τα εργαλεία, πρέπει να τα χρησιμοποιείτε κιόλας. Πρέπει να κάνετε την εξωτερική ομάδα να είναι σίγουρη πως είστε εκεί αν σας χρειαστούν και πως μπορείτε να τους βοηθήσετε ανά πάσα στιγμή χωρίς να σας ψάχνουν.

Κανονίστε συχνές συναντήσεις

Φροντίστε οι εξωτερικοί συνεργάτες να έρχονται συχνά στο γραφείο. Γνωρίστε τους με νέους συναδέλφους, ώστε να μη νιώσουν πως γίνονται αλλαγές που δεν τις γνωρίζουν και κανονίστε συναντήσεις με τους εσωτερικούς συνεργάτες για να έρθουν πιο κοντά, ιδανικά και εκτός γραφείου.

Ενθαρρύνετε τη συμμετοχή τους σε δράσεις

Βρείτε δημιουργικούς τρόπους ώστε να γίνουν οι εξωτερικοί σας συνεργάτες, η «εικόνα» της εταιρείας σας στο έξω κόσμο. Τα events και τα συνέδρια είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δίνουν οι εξωτερικοί συνεργάτες το παρόν. Με αυτό τον τρόπο εσείς δε θα χρειάζεται να αποδεσμεύσετε κάποιον απ’ το γραφείο, αλλά και εκείνοι θα νιώσουν ενεργά μέλη της ομάδας. Μπορείτε ακόμα να τους προτρέψετε να λαμβάνουν συμμετοχή σε ημερίδες και συνέδρια, εκπροσωπώντας το brand.

Δώστε το σωστό παράδειγμα

Να θυμάστε πως όλα ξεκινούν από εσάς και τελειώνουν σε εσάς. Πρέπει να προτρέψετε τους εσωτερικούς συνεργάτες να επικοινωνούν με τους εξωτερικούς, να διατηρούν μια καθημερινή επικοινωνία, ώστε η εξωτερική ομάδα να μη νιώσει αποκομμένη. Πρέπει να επικοινωνούν, να ανταλλάσσουν απόψεις και να αλληλοβοηθιούνται.

Μη ξεχνάτε πως και εξωτερικοί συνεργάτες χρειάζονται να ακούν τα εύσημα κάποια στιγμή. Σίγουρα είναι πιο εύκολο να πείτε ένα «μπράβο» σε κάποιον.

Πηγή: fortunegreece.com