Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας
8/3/2017 Εκδηλώσεις - Σεμινάρια - Προγράμματα   Επιχειρηματικότητα  
Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας

Το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας» μετρά φέτος τη 7η χρονιά επιτυχούς παρουσίας, αποτελώντας αφετηρία επιχειρηματικής έμπνευσης και δημιουργικότητας για τους νέους.

Με εμπλουτισμένο πρόγραμμα, η μεγαλύτερη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων διοργανώνεται από τον κ. Ιορδάνη Λαδόπουλο, καθηγητή της ΑΣΟΕΕ και την ομάδα του, από 17 ως και 19 Μαρτίου 2017 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών (στάση Μετρό: Μέγαρο Μουσικής).

Το «Πανόραμα 2017» σε αριθμούς: 15 νέες θεματικές ενότητες, 60 -συνολικά- πάνελ, workshop και συζητήσεις, συμμετοχή 200 εισηγητών, διοργάνωση 35 Business Days.

Το τριήμερο πολυσυνέδριο απευθύνεται σε νέους και νέες, 18-35 ετών, ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής κατεύθυνσης, με στόχο να ενημερώσει σχετικά με τις τάσεις και τις επαγγελματικές επιλογές και προοπτικές που προσφέρουν δεκαπέντε κλάδοι της οικονομίας (Ναυτιλία, Τουρισμός, Γεωργία, Design, Πληροφορική, Logistics, FinTech, Consulting, Τρόφιμα, Υψηλή Τεχνολογία, Ενεργειακός Κλάδος, Διαφήμιση/Επικοινωνία, Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Ασφάλειες, Φαρμακευτικός κλάδος) και ν’ αναδείξει την Ελλάδα της καινοτομίας και της εξωστρέφειας .

Στο πλαίσιο του «Πανοράματος» θα φιλοξενηθούν, μεταξύ άλλων, στο πρόγραμμα:

  • 36 θεματικές εισηγήσεις (πάνελ) με τη συμμετοχή 150 διακεκριμένων ομιλητών , μεταξύ των οποίων είναι Διευθύνοντες Σύμβουλοι μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων, Στελέχη Marketing & Επικοινωνίας, Καθηγητές Πανεπιστημίου, Επιχειρηματίες επιτυχημένων start-ups, Communication & Consulting Specialists, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Ανθρώπινου Δυναμικού, Ερευνητές, κα.

     

  • Ενδεικτικές εισηγήσεις:

  • BRAND YOURSELF: καλώς ήλθατε στο ταξίδι της πρόσληψης
  • Τέσσερις γυναίκες επιχειρηματίες μοιράζονται τις εμπειρίες τους
  • Τι ζητά η αγορά εργασίας σήμερα: τέσσερις Διευθυντές Ανθρωπίνου Δυναμικού απαντούν
  • Οι κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα: Σημερινή αποτύπωση και προοπτικές
  • Ποιες είναι οι τάσεις στο σύγχρονο Marketing;
  • Επιχειρηματικές ευκαιρίες στο χώρο του Ecommerce
  • Συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης και συζητήσεις χωρίς ατζέντα , δημοφιλείς ενότητες όπου διακεκριμένα Διοικητικά Στελέχη αποτυπώνουν τις απόψεις τους και αναπτύσσουν ελεύθερο διάλογο με τους συμμετέχοντες

 

Την επιβεβαιωμένη, ως σήμερα, θεματολογία του προγράμματος καθώς και τους εισηγητές των ομιλιών μπορείτε να δείτε στο http://www.pan-orama.org/speakers-2017/

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του 3μερου «Πανοράματος » γίνονται κατ’ αποκλειστικότητα οι αιτήσεις εγγραφής στον επιτυχημένο θεσμόBusiness Days, που αφορά σε εκπαιδευτικές επισκέψεις που θα πραγματοποιηθούν σε επιχειρήσεις, μεταξύ 25 Απριλίου και 10 Ιουλίου 2017.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα “ Business Days ” έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των νέων , καθώς προσφέρουν τη μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης με στελέχη της αγοράς και τη γνωριμία με τις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας μιας εταιρείας. Στα περσινά 32 Business Days συμμετείχαν 900 νέοι και νέες, ένας αριθμός που αναμένεται φέτος να ξεπεραστεί. Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο των Business Days στο http://www.pan-orama.org/business-day-2017/

Το κόστος συμμετοχής είναι 5 ευρώ για μία ημέρα ή 10 ευρώ για όλο το τριήμερο και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν online, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας, είτε απευθείας στην υποδοχή του συνεδρίου.

Φορέας της εκδήλωσης είναι το Ερευνητικό Κέντρο Στρατηγικής Διοίκησης των Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας, ΝΠΙΔ Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα το οποίο έχει συστήσει ο καθηγητής της ΑΣΟΕΕ Ιορδάνης Λαδόπουλος, ενώ ηV+O COMMUNICATION αποτελεί έναν εκ των χορηγών επικοινωνίας του θεσμού. Χρυσοί Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι οι εταιρείες Arcadia Ship Management, Chipita, Costa Navarino, Intralot, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, Crystal Cut, το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση καθώς και η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Μεγάλοι Χορηγοί είναι οι εταιρείες ΕY, Eurobank, Oracle και PEOPLECERT.