Θέση εργασίας στην εταιρεία Leroy Merlin
7/2/2014 Ευκαιρίες Εργασίας  
Θέση εργασίας στην εταιρεία Leroy Merlin

Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO, που έχει 70.000 συνεργάτες, 850 καταστήματα και βρίσκεται σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο μεγαλύτερος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Η Leroy Merlin αναπτύσσεται στην Ελλάδα δημιουργώντας καταστήματα που προσφέρουν μια γκάμα προϊόντων που ξεκινάει από βασικά υλικά κατασκευών μέχρι αξεσουάρ διακόσμησης.

Στα πλαίσια της ανάπτυξης της , επιθυμεί να προσλάβει: Supply Chain Assistant για την Αττική (κωδικός θέσης: SCA_02_14)

Ο ρόλος σας:

  • Διασφαλίζετε ότι όλες οι μετακινήσεις των προϊόντων από τους προμηθευτές προς τα καταστήματα Top of Form θα είναι σύμφωνα με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις της εταιρείας
  • Καταγράφετε και αναλύετε όλα τα έγγραφα: τιμολόγια, λογαριασμούς και άλλα έγγραφα προμηθειών.
  • Γνωρίζετε την εγκυρότητα των εγγράφων διακίνησης.
  • Διαχειρίζεστε παράπονα και προβλήματα προμηθευτών/ πελατών όπου χρειάζεται
  • Διασφαλίζετε ότι όλες οι παραδόσεις παραγγελιών αποστέλλονται σε εύθετο χρόνο και αναφέρετε τυχόν απόκλιση από το συμφωνημένο χρόνο παράδοσης.
  • Διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα φθάνουν στον σωστό προορισμό.
  • Παρακολουθείτε τα επίπεδα αποθεμάτων και ενημερώνετε τα καταστήματα.
  • Διασφαλίζετε τη συμμόρφωση μεταξύ των προτύπων της εφοδιαστικής αλυσίδας και των κανονισμών
  • Καθιερώνετε και διατηρείτε σχέσεις συνεργασίας με τους προμηθευτές / πελάτες και το προσωπικό της εφοδιαστικής αλυσίδας στα καταστήματά μας
  • Γνωρίζετε τις λειτουργίες διαχείρισης της αποθήκης και ιδιαίτερα της κατ ’οίκον διανομής
  • Συμμετέχετε μαζί με τον supply chain manager στον σχεδιασμό και την οργάνωση της διανομής των προϊόντων λαμβάνοντας υπόψη τους παράγοντες κόστους και service.


Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ Logistics, Supply Chain Management (μεταπτυχιακός τίτλος επιθυμητός)
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supply Chain Assistant
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Γνώση γαλλικών θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση ΗΥ (excel, ppt, wms systems)
  • Ικανότητα επικοινωνίας & οργάνωσης
  • Ομαδικό πνεύμα, άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις, υπευθυνότητα, αυτονομία, εργατικότητα, πελατοκεντρικό πνεύμα, γνώση των υπηρεσιών διανομής e-commerce


Προσφέρεται:

  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας σε μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία
  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιπλέον ιατροφαρμακευτική περίθαλψη


Για αποστολή βιογραφικού και για να δείτε επιπλέον θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα leroymerlinforms.applymycv.gr

Πηγή: careerinprogress.gr